Uroda

Goshico - niezależnie od wieku baw się modą

Dodano 12 lutego 2018
GOSHICO:Marka specjalizuje się w produkcji akcesoriów dla kobiet, które towarzyszą jej od rana do wieczora. Atutem GOSHICO jest jakość– wszystkie torebki sąwykonane ręcznie, wyróżnia je funkcjonalność, jak również dostępność.

Moda dla współczesnej kobiety

Kobieta Goshico to kobieta aktywna, odważna i poszukująca nowych, ciekawych modowych rozwiązań, która niezależnie od wieku bawi się modą, przełamuje konwencje, wprowadza do swoich stylizacji szaleństwo, nie zapominając o praktycznej roli kobiecej torebki. Dlatego marka, zainspirowana codziennością współczesnej kobiety, jej charakterem i podejściem do mody, przygotowała sesję zdjęciową pod hasłem "InspiracJA - masz to w sobie! Odkrywaj swoje JA codziennie!".

 

Moda nie zna granic wieku

Na sesji spotkały się 3 pokolenia – przyszła policjantka 17-letnia Weronika, modelka i pielęgniarka 30-letnia Olga oraz baletnica i miłośniczka jogi 60-letnia Wanda. Zmieniały stylizacje, bawiły się trendami, eksperymentowały z modą, były dla siebie inspiracją, na nowo odkryły swoje JA. Złamały wszelkie stereotypy, przekonały się, że wiek nie determinuje naszych wyborów, a w modzie „wszystko wypada każdemu”. 

„Sesją chcemy zainspirować innych, ale to każda kobieta dla siebie powinna być największa inspiracją.  InspiracJA, rewolucJA, afirmacJA – Dziewczyny, wszystko, co chcecie, macie w sobie  - okrywajcie swoje Ja codziennie!” mówi dyrektorka kreatywna marki Małgorzata Kotlonek- Horoch.

ł

o

ś

niczka jogi 60-

letnia Wanda. Zmienia

ł

y stylizacje, bawi

ł

y si

ę

trendami, eksperymentowa

ł

y z

mod

ą

, by

ł

y dla siebie inspiracj

ą

, na nowo odkry

ł

y swoje JA. Z

ł

ama

ł

y wszelkie

stereotypy, przekona

ł

y si

ę

,

ż

e wiek nie determinuje naszych wyborów, a w

modzie

wszystko wypada ka

ż

demu

.

Marka specjalizuje si

ę

w produkcji akcesoriów dla kobiet, które towarzysz

ą

jej

od rana do wieczora. Atutem GOSHICO jest jako

ść

wszystkie torebki s

ą

wykonane r

ę

cznie, wyró

ż

nia je funkcjonalno

ść

, jak równie

ż

dost

ę

pno

ść

. GOSHICO:

Marka specjalizuje si

ę

w produkcji akcesoriów dla kobiet, które towarzysz

ą

jej

od rana do wieczora. Atutem GOSHICO jest jako

ść

wszystkie torebki s

ą

wykonane r

ę

cznie, wyró

ż

nia je funkcjonalno

ść

, jak równie

ż

dost

ę

pno

ść

.

Wiosenne trendy

Projekty Goshico to szeroka paleta wzorów i kolorów - od wielkich, pakownych weekendowych toreb podróżnych, przez lekkie torby na co dzień, do mini torebek na wieczorne wyjście. Wiosną 2018 połączą je delikatne aksamity, drukowane skóry i włoskie połyskujące nylony.  

Najbliższy sezon to kontynuacja modeli aksamitnych. Zdobyły serca kobiet dziewczęcym wdziękiem, uroczym detalem i ponadczasowym pięknem. Wiosenna propozycja to aksamitna listonoszka w kolorze pudrowego różu, kawy z mlekiem i kolorze koralowym zawieszona na eleganckim łańcuszku. 

Nowości dla aktywnych kobiet

Tegoroczna nowość to modele z włoskiego nylonu, uniwersalne shopper bags w klasycznej czerni i charakternym khaki. Duża, pojemna torba wyróżnia sięlekkością, minimalistycznym wzornictwem i uniwersalnością– propozycja dla kobiet aktywnych przesiąkniętych miejskim szybkim stylem życia. 

Prosto z wybiegu – kufer z wężowym printem na skórze. Wąż obezwładnił torebki, kusząc drapieżnością i odważnym wzorem. Każdy egzemplarz to prawdziwy unikat, co zawdzięczamy niepowtarzalnej fakturze płata skóry. Klasyczną elegancję podkreśliliśmy bordowym akcentem i cienkim skórzanym paskiem.  

ajax loader