YES zmienia się w NO

Najnowsza akcja marki YES pod hasłem ‘YESmowiNO’ chce zwrócić uwagę nas wszystkich na stereotypy, nierówności i niesprawiedliwość, jakie dotykają kobiet w Polsce. W związku z atakiem militarnym Rosji na Ukrainę akcja jest także wyrazem sprzeciwu dla tej agresji. Dlatego wsparciem zostaną także objęte kobiety na Ukrainie.
Marka YES przekaże 100 000 zł na Fundację Wysokich Obcasów, która tej pomocy na Ukrainie udziela. Poza tym cały dochód marki ze sprzedaży bransoletek z serii YES for Love, pomnożony razy dwa, również zasili konto Fundacji.

Ambasadorki i ich postulaty

Do udziału w kampanii marka YES zaprosiła 10 kobiet, które zgłosiły swoje postulaty. Razem z nimi chce zwrócić uwagę na wiele ważnych problemów, dotykających głównie kobiet.

Głosem akcji będą m.in.:

  • Maria Peszek, która mówi NO dla presji posiadania dzieci
  • Aleksandra Kwaśniewska, która sprzeciwia się jednemu wzorcowi kobiecości
  • Agata Roczniak, niepełnosprawna modelka poruszająca się na wózku inwalidzkim, dla której nie ma ograniczeń
  • Ola Żebrowska, która nie chce być idealna!
  • Sasha Sidorenko, bokserka, która mówi ‘nie’ dla „to nie wypada”
  • Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka, która sprzeciwia się seksizmowi.

A twarzami akcji będzie stała ambasadorka marki Ola Żebrowska oraz Magdalena Kwiatkiewicz, współzałożycielka marki YES, która zwróci uwagę na problem nierówności na rynku pracy.

Szklany sufit w męskim świecie

fot. materiały prasowe marki

– Wierzymy, że każdy z nas ma wpływ na to, w jakim świecie żyjemy. My w YES chcemy tworzyć nie tylko biżuterię, ale również świat bardziej przyjazny dla kobiet – mówi Magdalena Kwiatkiewicz, współzałożycielka marki YES. – Jeżeli np. w Polsce wciąż kobiety spotykają się ze szklanym sufitem i brakuje ich na kluczowych stanowiskach w firmach, to w YES pokazujemy, że może być inaczej i że firma współtworzona w większości przez kobiety może odnosić sukcesy. – dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.

W social mediach #YESmowiNO

YES zaprasza również do akcji wszystkie kobiety, które w social mediach mogą publikować swoje postulaty z hasztagiem #YESmowiNO, można też brać udział w ankietach na IGS badających poziom znajomości problemów dotyczących kobiet.

Akcja potrwa przez cały marzec.

biżuteriakampanie społecznekobietyUkraina