redakcja@aktywni-plus.pl
Boskie Jak Diabli! [WIDEO]
Oto pomysł reklamowy nieznanej u nas marki kosmetycznej. Naszym zdaniem genialny!
Mając 56 lat, Porizkova twierdzi, że jest „najlepszą wersją siebie”. Modelka w 1990 i 1992 została wybrana przez magazyn „People” jako jedna z 50 najpiękniejszych osób na świecie, a w 1992 r. „Harper’s Bazaar” nazwał ją jedną z dziesięciu najpiękniejszych kobiet!
„Starzenie się to bycie seksowną, doświadczoną i silną. Tak, starzeję się i nigdy nie czułam się lepiej!”
Tak mówi Paulina Porizkova, czesko-amerykańska modelka i aktorka w filmie reklamowym kosmetycznej marki dla dojrzałych kobiet Laura Geller.
Marka Laura Geller zapewnia nas, kobiety, że wie, że nasze poczucie pewności siebie po przekroczeniu pewnego wieku obniża się. A to wszystko za sprawą komunikatów i obrazów, którymi wszyscy jesteśmy bombardowani każdego dnia. Jak podkreślają twórcy marki, ich misją jest normalizacja starzenia się i zachęcanie kobiet, aby się nim zachwycały. Ponieważ w późniejszym okresie życia wszystkie kobiety są warte tego, by znaleźć się w centrum uwagi. A my dodajemy, bo co jest złego w starzeniu się?
– Współpracujemy z supermodelką Pauliną Porizkovą, aby udowodnić światu, że piękno staje się lepsze wraz z upływem czasu – wyjaśniają pomysłodawcy reklamy I nie poprzestają tylko na tym filmie. Cała filozofia marki jest utrzymana w takim tonie. Brawo! Czy inne marki pójdą tym śladem?